Cele mai noi tendințe în materie de logouri
Logoul este elementul grafic prin care un brand se poate identifica. Atunci când vezi un logo cunoscut, precum cel de la Apple sau Nike, imediat îl vei asocia cu toată experiența avută cu produsele sau serviciile respectivului brand. Același lucru trebuie să se întâmple și în cazul…
Diferența dintre web designer și web developer
Te-ai întrebat vreodată care este diferența dintre web designer și web developer? Ți-am pregătit un infografic care își va răspunde: Loading…
Analiza SWOT a unui website
Chiar dacă nu îți cunoaștem specificul afacerii înainte de a discuta, putem să îți facem o analiză SWOT a unui website în general: Loading…
10 motive să angajezi o agenție de web design
Ți-am pregătit un infografic cu motivele pe care noi le considerăm cele mai importante atunci când vine vorba de a alege o agenție de webdesign pentru realizarea website-ului tău. Loading…
Semnificația formelor în web design
Tot ce vedem ]n jurul nostru are o formă. La fel și în cazul unui website, fiecare element este realizat într-o anumită formă, pentru a transmite o idee sau un sentiment. Putem împărți formele în trei categorii: 1. Forme geometrice – sunt cele mai de bază forme,…
Termeni din web design pe care trebuie să îi cunoști
Chiar dacă nu lucrezi sau nu ai studii în domeniu, este bine să cunoști terminologia. Astfel, îți va fi mai ușor să discuți cu designerul website-ului tău. Desigur, acesta poate adopta un limbaj nespecializat în convorbire, dar este mai bine să fi pregătit, pentru orice eventualitate. Iată…
Etapele realizării unui magazin online
Realizarea unui magazin online este un proces complex, care cuprinde mai multe etape. Din acest motiv, finalizarea acestuia poate dura mai mult timp decât anticipăm într-o fază incipientă. De asemenea, în fiecare etapă pot apărea erori neașteptate sau modificări ale planului inițial. Acest lucru poate duce la…
Avantajele unui magazin online
Pandemia prin care întreaga omenire a trecut recent ne-a schimbat radical stilul de viață și modul în care am efectuat activitățile cotidiene. Un exemplu în acest sens este banala acțiune de a face cumpărături. În contextul dat, cea mai mare parte a bunurilor au fost procurate online,…
Beneficiile unui website responsive
Recent, Google a anunțat că după mai bine de 4 ani de testări, oficial va începe să indexeze site-urile pornind de la versiunea lor mobilă. Ce înseamnă acest lucru? Pe scurt, site-urile care nu sunt responsive vor pierde locurile ”fruntașe” din paginile Google, în detrimentul celor optimizate…
Ierarhia vizuală în web design
”Good design is a lot like clear thinking made visual.” – Edward Tufte Ierarhia vizuală este aspectul care face diferența dintre un site care doar arată bine și unul gândit să atragă atenția vizitatorului asupra elementelor care ne interesează de fapt. Bineînțeles, organizarea elementelor în site îndeplinește…
10 greșeli frecvente în web design
1. Design care nu e responsive Modul în care un site se comportă pe diverse device-uri constituie un aspect crucial în ceea ce privește experiența utilizatorului. Indiferent că este accesat de pe o tabletă sau un telefon, orice site trebuie să arate la fel de bine ca…
Istoria eCommerce-ului în România
Finalul anilor ’90 marchează începutul comerțului electronic în România, iar primele magazine online își fac debutul. Timp de peste 20 de ani, acest domeniu s-a dezvoltat continuu în țara noastră, pentru a ajunge la forma în care îl știm cu toții astăzi. Infograficul de mai jos prezintă…